VDHC Digitale Toetsing
  • Home & Visie
  • Wie zijn wij
  • Klanten - portfolio
    • UvA - HvA
    • OMIX
    • InHolland
    • Nyenrode Business University
    • Technische Universiteit Eindhoven
    • Radboud Universiteit Nijmegen
    • Erasmus Universiteit Rotterdam
    • Universiteit Utrecht
    • Haagse Hogeschool
    • Vereniging Hogescholen
    • Hogeschool van Amsterdam DEM
    • Hogeschool van Amsterdam DOO
    • Hogeschool van Amsterdam DEM Duaal
    • Johan Cruyff University
    • VDHC Toetscentrum
    • Informatie Beheer Groep/DUO
  • Digitalisering van toetsen
  • Implementatie strategie
  • Training, workshops, gastpresentaties
  • Dienstverlening
  • Praktijkcasus onderwijs
  • Publicaties
  • Contact
  • Blog digitale toetsing
  • Nieuwe pagina

Hogeschool van Amsterdam Domein Onderwijs en Opvoeding (2012)


- het in kaart brengen en borgen van de huidige digitale toetscyclus
- advies geven over een efficientere toetsorganisatie in relatie tot digitale toetsing

Werkwijze

Praktijkonderzoek door het afnemen van interviews met relevante betrokkenen (15x) binnen het
digitale toetsproces. De inventarisatie was gebaseerd op de volgende modellen:
- model digitale toetsproces
- RASCI organisatiemodel voor werkprocessen en rollen
- het model 'veilig en fraudebestendig toetsen

Resultaat

Het opleveren van een adviesrapport met een digitale toetsatlas, conclusies, concrete aanbevelingen en
een voorzet voor de toekomst voor de verdere (organisatie)ontwikkeling en implementatie.


















Powered by Create your own unique website with customizable templates.